اینترنت جایی برای کسب درآمد

معرفی سایتهای کسب درآمد اینترنتی کار ماست .

اینترنت جایی برای کسب درآمد

معرفی سایتهای کسب درآمد اینترنتی کار ماست .

بالاترین درامد از یک سایت در روز با باکس 24

باکس 24

سلام

اولین باکسی که من می خوام بهتون معرفی کنم باکس 24 هستش این سایت تا این لحظه دارای 89721عضو می باشد و مجموع پرداختی های آن به اعضا505046500 ریال می باشد .

کار کردن در این سایت بسیار ساده هستش و با 2 سه روز کار کردن همه چیز دستتون میاد .

شیوه ی کسب درامد : کلیک کردن بر روی آگهی هایی که در سایت گذاشته شده است منبع درامد می باشد در نگاه اول میزان درامد روزانه بسیار کم به چشم می آید . اما اگر صبور باشید و دقیق تر شوید می بینید که فقط با گذاشتن روزانه 40 دقیقه تو این سایت خیلی زود پیشرفت کرده و زیر مجموعه های زیادی خریداری کنید .

زیرمجموعه : دو نوع زیر مجموعه در سایت های کلیکی داریم .

1 .

اجاره ای :این نوع زیر مجموعه با پرداخت میزان مشخصی از اعتبار مالی که در سایت دارید برای یک یا چند ماه اجاره می شود .

2 .

مستقیم : این نوع زیر مجموعه حاصل تلاش مستقیم شما برای جذب اعضای جدید سایت هستش . این افراد باید نام کابری شما را در جایگاه معرف وارد کنند

درامد :  هم از کلیک های خودتان بدست می آید هم از کلیک افراد زیر مجموعه یتان(در این سایت به ازای هر کلیک زیر مجموعه 2 تومان به حساب شما اضافه می شود . )

سرمایه گذاری :با توجه به این که سرعت پیشرفت در ابتدای کار کم است شما می توانید از طریق حساب بانکیتان به حساب مالیتان در سایت پول واریز کنید و از طریق آن به خرید زیر مجموعه یا ارتقای وضعیت بپردازید .

در کل این گونه سایت ها جایی برای کسب درامد برای انسانهای صبور و دور اندیش است  اگر می خواهید در کوتاه مدت و بدون سرمایه گذاری  کسب درامد کنید در این گونه سایت ها عضو نشوید .

شما می توانید از طریق بنر زیر در سایت عضو شوید و فعالیت خود را آغاز کنید.

با تشکر



 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد